Гарантійні зобов'язанняТермін гарантійного обслуговування кожного товару вказано в експлуатаційних документах. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон компанії «АУДІО ПРОЕКТ» Перш ніж почати використовувати товар, рекомендуємо вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та посібником з експлуатації.
Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється під час передачі товару покупцю.
Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника або продавця (сервісними центрами) за наявності правильно заповненого гарантійного талона та документа, що підтверджує оплату товару. У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу. Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом усього гарантійного терміну товарний чек та гарантійний талон, що додаються до товару у момент його покупки.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом чотирнадцяти днів покупець може обміняти техніку за умови, що товар не був у вжитку, а також збережено товарний вигляд та споживчі властивості, збережено упаковку, збережено всі аксесуари, компоненти та документацію, що входять до склад товару, і не порушено їх упаковку (часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне пошкодження), збережено пломби, фабричні ярлики, товарні квитанції або накладні (документи, що підтверджують купівлю товару);
Гарантійний термін на товар обчислюється від дня продажу.
Претензії споживачів, передбачені законодавством України щодо захисту прав споживачів, можуть бути подані протягом гарантійного терміну за умови, що недоліки товару не виникли внаслідок порушення покупцем правил експлуатації, транспортування, зберігання, дій третьої сторони, а також впливу стихійних явищ.
Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у використанні і не має слідів використання: Упаковка не пошкоджена, товар не має подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін і т.д.Якщо товар не працює, або працює неправильно, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
Гарантія не поширюється на пошкоджені вироби, що виникли:
- Внаслідок значних порушень технічних вимог, вказаних в інструкції з експлуатації (у тому числі внаслідок пошкодження серійного номера на товарі)
- Якщо ремонт виробу було здійснено особою, яка не уповноважена виробником або магазином;
- Внаслідок неправильного підключення, а також нестабільності електромережі, що перевищують встановлені українським стандартом норми;
- Через значний негативний вплив довкілля (природних явищ).
Гарантія не поширюється на аксесуари.
Несправний виріб у гарантійний період ремонтується безкоштовно або замінюється на новий. Право на вирішення питання щодо необхідності їх заміни чи ремонту залишається за сервісним центром виробника.
За якість гарантійного ремонту відповідає сервісний центр виробника.
За умови, якщо ремонт виробу з технічних причин неможливий, користувач надає відповідний акт, на підставі якого покупець самостійно вирішує всі питання заміни або повернення грошей за виріб безпосередньо з організацією-продавцем товару.
Комплектація товару та характеристики можуть змінюватися виробником без попередження.
Повернення коштів
Повернення коштів здійснюється на підставі заяви, яку Ви можете заповнити в офісі магазину.
Якщо Ви не маєте можливості приїхати до нас в офіс, менеджер надішле Вам електронну версію заяви. У цьому випадку повернення коштів буде здійснюватися за фактом отримання нами заяви на електронну пошту.
- При оплаті замовлення готівкою, Ви можете отримати кошти за повернення в офісі нашого магазину.
- При оплаті за карткою повернення грошей здійснюється на картку, з якої вони були списані.
- При оплаті безготівково, повернення здійснюється на розрахунковий рахунок платника.